The construction zone : working for cognitive change in school /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Newman, Denis
Otros Autores: Griffin, Peg, Cole, Michael, 1938-
Formato: Libro
Idioma:Inglés
Publicado: Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 1989.
Colección:Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives
Materias:
LEADER 01278cam a2200301 a 4500
003 AR-SmUSM
005 20210923122049.0
008 880624s1989 enka |! 001 0 eng
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 370_152000000000000_N552_1989  |7 0  |8 GRAL  |9 12811  |a 1  |b 1  |d 2011-12-15  |l 0  |o 370.152 N552 1989  |p 10236  |r 2011-12-15 00:00:00  |w 2011-12-15  |y LIBRO  |k 1 
999 |c 8274  |d 8274 
020 |a 0521362660 
020 |a 0521389429 (pbk.) 
040 |a DLC  |c DLC  |d DLC 
082 0 |a 370.152  |b N552 1989  |2 20 
100 1 |a Newman, Denis.  |9 11755 
245 1 4 |a The construction zone :  |b working for cognitive change in school /  |c Denis Newman, Peg Griffin, Michael Cole ; with the collaboration of Shelia Broyles, Andrea L. Petitto, Marilyn G. Quinsaat. 
260 |a Cambridge ;  |a New York :  |b Cambridge University Press,  |c 1989. 
300 |a xv, 169 p. :  |b il. ;  |c 24 cm. 
490 0 |a Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives 
504 |a Incluye referencias bibliográficas (p. 157-163) 
650 7 |9 2722  |a Aprendizaje. 
650 7 |9 2685  |a Cognición. 
650 7 |9 3201  |a Desarrollo del niño. 
650 7 |9 10591  |a Integración escolar. 
650 7 |9 1296  |a Integración social. 
700 1 |a Griffin, Peg.  |9 11756 
700 1 |9 56625  |a Cole, Michael,  |d 1938- 
942 |2 ddc  |c LIBRO