Budgets and marketing plans of national tourism administrations /

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Organización Mundial del Turismo
Formato: Libro
Idioma:Inglés
Publicado: Madrid : Organización Mundial de Turismo, c1995.
Materias:
LEADER 01312nam a2200229 a 4500
003 AR-SmUSM
005 20200908124333.0
008 190310s1995 sp |||||||||||||| ||eng d
020 |a 9284401259 
040 |a AR-SmUSM  |b spa  |c AR-SmUSM 
082 0 |a 658.891  |b O686 1995  |2 22 
110 2 |a Organización Mundial del Turismo  |9 73760 
245 1 0 |a Budgets and marketing plans of national tourism administrations /  |c Organización Mundial del Turismo. 
260 |a Madrid :  |b Organización Mundial de Turismo,  |c c1995. 
300 |a 75 p. ;  |c 24 cm. 
505 0 |a Pte. 1. Budgets. 1. Introduction and objectives. -- 2. The need for tourism promotion by governments. -- 3. General budget figures and comparisons. -- 4. Promotional budget trends and comparisons. -- 5. Budget targets and effectiveness. -- Pte. 2. Strategies. 1. Introduction and objectives. -- 2. The promotion of tourism. -- 3. Marketing plans: present situation and future needs. 
595 |d 2171  |e 15/09/2009  |f 4694 EYN 
650 7 |a Marketing  |2 unesco  |9 10242 
650 7 |a Turismo  |2 unesco  |9 15906 
942 |2 ddc  |c LIBRO 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_891000000000000_O686_1995  |7 1  |8 GRAL  |9 81737  |a EEyN  |b EEyN  |d 2019-03-30  |e Donación  |l 0  |o 658.891 O686 1995  |p D4694  |r 2019-03-30 00:00:00  |w 2019-03-30  |y LIBRO  |z Colección de Posgrado EEyN.  |i 4694 EYN 
999 |c 56143  |d 56143