Measuring media audiences /

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Kent, Raymond A. (ed.)
Formato: Libro
Idioma:Inglés
Publicado: London : Routledge, 1994.
Materias:
LEADER 01421nam a2200253 a 4500
003 AR-SmUSM
005 20200928204357.0
008 931103s1994 xxk 001 0 eng d
020 |a 0415082897 
020 |a 0415082900 (pbk.) 
040 |a AR-SmUSM 
082 0 |a 302.23  |b M4846 1994  |2 20 
245 0 0 |a Measuring media audiences /  |c edited by Raymond Kent. 
260 |a London :  |b Routledge,  |c 1994. 
300 |a xiii, 202 p. ;  |c 23 cm. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice (p. [200]-202). 
505 0 |a Measuring media audiences: an overview / Raymond Kent -- Television audience measurement systems in Europe: a review and comparison / Roger Gane -- Measuring television audiences in the UK / Trevor Sharot -- Measuring audiences to radio / Tony Twyman -- Estimating newspaper and magazine readership / Michael Brown -- audience to outdoor posters / Derek Bloom -- Measuring cinema audiences / Richard Chilton and Paul Butler -- Measuring media audiences: the way ahead / Raymond Kent. 
650 7 |a Comunicación de masas.  |2 unesco  |9 2813 
650 7 |a Datos estadísticos.  |2 unesco  |9 2525 
650 7 |a Estudio de audiencia.  |2 unesco  |9 9083 
700 1 |9 45423  |a Kent, Raymond A.  |e ed. 
942 |c LIBRO  |2 ddc 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 302_230000000000000_M4846_1994  |7 0  |8 GRAL  |9 46034  |a SP  |b SP  |d 2015-10-16  |e IDAES  |l 0  |o 302.23 M4846 1994  |p B2888  |r 2015-10-16 00:00:00  |w 2015-10-16  |y LIBRO  |i 2258 
999 |c 32124  |d 32124